BESTELLEN

Wanneer is mijn bestelling aanvaard?

Na het bevestigen van je bestelling ontvang je een mail met orderbevestiging. Vanaf dan is de bestelling aanvaard!

Ik heb een vergissing gemaakt, kan ik mijn order nog wijzigen?

Zolang je je bestelling niet bevestigd hebt, kan je wijzigingen aanbrengen en producten verwijderen of toevoegen aan je winkelmand.
LET OP: Na bevestiging kan je geen wijzigingen meer uitvoeren, wens je toch nog iets te wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservices@lillysenkay.nl

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?

Wij controleren de artikelen voor deze verstuurd worden en zorgen voor een degelijke verpakking. Controleer je zending onmiddelijk bij ontvangst!

Aanvaard geen verpakkingen die duidelijk beschadigd zijn bij het transport. Merk je de schade pas later op, dan dien je ons hiervan op de hoogte te brengen via klantenservices@lillysenkay.nl

BETALEN

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Wij bieden de volgende betaalmethodes:
- iDEAL
- Betalen via factuur
- Achteraf betalen (Klarna)

- Visa

Is betalen veilig?
De transacties die worden verricht zijn beveiligd door het betaalsysteem MultiSafepay. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

 

© 2021 Lillys & Kay | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel